Wednesday 18 May 2011

Biar betik Cik Katek nak kat mamat botak.. !!


Ahaaaa..!! kalau aku nmpak {dlm tb je pn aku nengok ha)  jer mamat botak  niyh kompom aku  rase nk jerit tapi aku tahan je sebab nanti orang kate aku saiko lak..huish! choiiiii!!!Vin Diesel?? Sape tak kenal ngn van diesel.. Alaa actor dlm movie Fast and Furious tuh..Korang pn kompom kenal kan ngan mamat botak niyh.. Ngee… Aku tergile2 kan mamat botak niyh tapi sayang dye cume pelakon feberet aku jerk..Tak lebih drpd seorang peminat..hohohoho.. Dipersilakan lah kome nk wekz kat aku.. huhuhuuuhu..:D  Ade aku kisah?? booooo...:) Jangan mare..




senyuman dia yang wat aku cair beb n bdn dye yg turf tuh..Ouchh!Gedixx lak aku niyh..ngeh..ngeh..ngeh..



So korang da tengok ke Movie terbaru beliau?? Aku sure sgt korang da tgk kan.. Terbaeekkkk..:)

2 comments:

Jangan Kalot said...

wuuuu...mamat dalam blog saya ni suka tak senyuman nye? :D

http://jangankalot.blogspot.com/2011/05/ingin-kulit-secantik-randy-pangalila.html

dah follow you..

Cik Katek said...

@Jangan kalot :ngeee...:) Senyum xperlu kata apa2.. Hohohoho..