Sunday 8 May 2011

Selamat Hari Lahir Cik Katek!

Happy Bezdayyyy Untuk Diri Aku SEndiri...

Salam mesra semua.. Today merupakan hari lahir ku yang ke tuuttttt…Ahakz! Biar la rahsia,ye dak?? Hihihihihi.. Tiap saat yg berlalu tak mungkin dpt diulang kembali..No such thing as jam doraemon ,nobita’s secret drawer and no such thing like time machine shown in ‘back to the future’..tak mungkin lagi lah imposible kan…Cik Katek happy sgt2 sebab kawan2 ku mengucapkan happy besday..happy besday…Selamat hari jadi..Selamat hari lahir..kui3x.. So kt sini aku nk kongsi sikit tentang watak dan karakter mengikot hari kelahiran.. Jom kome bace jgn x amek kisah…Huhu..



1.Hari Isnin!!
Royal, suka memberi dengan ikhlas, di waktu yang bersamaan maka mereka tidak bisa menyimpan wang, senang akan kebenaran, mudah tersinggung dan tidak pandai bicara.

2. Hari Selasa!!
Goyah dan mudah terpengaruh, kamu cenderung sulit mengambil keputusan penting, mudah marah, tidak ulet dan selalu mau menang sendiri.

3. Hari Rabu!!
Pendiam namun kalau sudah bicara tidak terduga, tidak suka mencampuri urusan orang lain, baik hati, suka menolong dan banyak rejeki.

4. Hari Kamis!!
Pendiriannya tidak tetap, suka dipuji, mudah emosi, mudah terbujuk oleh rayuan halus dan tidak penyabar.

5. Hari Jumaat!!
Disukai orang banyak, kuat mental, suka menolong, suka memberi nasehat yang baik dan suka mempelajari ilmu pengetahuan

6. Hari Sabtu!!
Giat bekerja dan rajin, sehingga rejeki pun sering datang, ditakuti orang banyak, pandai menempatkan diri dan bisa menyelesaikan apa yang menjadi tanggung jawabnya dengan baik.

7. Hari Minggu!!
Mudah bergaul!!, favorit semua orang, suka merendahkan diri, pandai berbicara, berjiwa besar dan dapat mengatasi masalah yang dihadapinya dengan baik.

Sekian saje info utk ari niyh…..

4 comments:

Kak Amy said...

cun dah tue , awat iklannya satu je , mane pi yang kat bawah n tepi yang..

Cik Katek said...

hihihihihi.. 2 la lom masuk ag lalink.. mlm td line lembap gile aku nk g kt site ko pn loading sebab nk taw care2 nk msk kn iklan tuh.. niyh pn line lembap jgk.. Tq lalink support aku.. Luv u lah..:P

Anyez Nasri ツ said...

kak , yang ke bape ? haha . happy birthday :)

Cik Katek said...

hihihihi.. rahsia lor...agak2 bape?? Ce teka.Ce teka... ngeee....:D